2017-07-23

רברסים 2017

כנס רברסים 2017 מגיע עלינו לטובה.
לפני כמה ימים נסתיים שלב הגשת ההצעות - והשבוע מצביעים על התוכן שיוצג.
הכנס יתקיים השנה במכללה למנהל שבראשון לציון.

אם אתם לא מכירים את כנס רברסים - חפשו בגוגל...
לדעתי זה הכנס הכי משמעותי בעולם התוכנה שמתקיים בישראל.
אני חושב שחוץ מאשר הגימיקים (שזה שטויות) - הוא משתווה לכנסים הטובים ברמה הבין לאומית דוגמת QCON ו/או ;GOTO.




כעת, יש לכם הזדמנות להשפיע - כמות הצביעים היא לא כ"כ גדולה.
אחרי שתצביעו - אתם כבר "בפנים". יעניין אתכם לראות איזה אג'נדה יצאה בסוף... הבחירה שלכם - מול של כלל האנשים.

אני הצעתי סשן על Effective Software Design (או ESD) - שיתבסס על פוסט באותו נושא שפרסמתי לא מזמן.
נתקלתי בעוד 20~ הצעות של אנשים שאני מכיר - שזה תמיד נחמד!


הצביעו לסשנים שנראה לכם שתרצו ללכת אליהם. אני הצבעתי 😇.



איך מצביעים:
  • נרשמים באתר: https://summit2017.reversim.com/
    • אני מקווה שישלחו למי שנרשם לאתר תזכורת להירשם לכנס. כל המקומות נתפסים בד"כ ביום הראשון להרשמה.
  • ניגשים להצעות: https://summit2017.reversim.com/proposals

יש כ 330 סשנים, ואין דרך כ"כ יעילה לפלטר אותם, ה tags הם בקשר של "and" - מה שהופך בחירה של כמה tags לדבר לא יעיל.

אני פשוט בחרתי להציג רק סשנים באורך מלא, ואז סרקתי אותם אחד אחד. זה לוקח קצת זמן - אבל זה גם מעניין!

כשאתם מוצאים סשן שנראה מעניין - פתחו את הליק למטה ("Show more", אפשר גם פשוט להקליד על הכותרת) בטאב חדש - שלא תצטרכו להתחיל אח"כ מהתחלה.



אחרי שהצבעתם - אפשר לסגור את הטאב ולהמשיך לגלול.




ככה לפחות אני עבדתי.



שיהיה בהצלחה!



תגובה 1: