2015-10-31

הכנס השני לארכיטקטורת תוכנה (30 לנובמבר - 1 בדצמבר)

בסוף החודש הקרוב, 30 בנובמבר - 1 בדצמבר, יתקיים בהרצליה הכנס השני לארכיטקטורת תוכנה.

הכנס מאורגן ע"י IASA ואילתם.

IASA, למי שלא מכיר, הוא ארגון עולמי שמנסה ליצור קהילה גלובלית עולמית של ארכיטקטים - בכדי לקדם את המקצוע הזה, ואת המקצועיות שלו ברחבי העולם. ל IASA יש סניף ישראלי - והחבר'ה שם מנסים לארגן הרצאות מעניינות ודיונים בין אנשי מקצוע (כלומר: ארכיטקטים) על דילמות של המקצוע (ארכיטקט מהו? כיצד טרנד האג'ייל משפיע על תפקיד הארכיטקט, וכאלה).

ILTAM, היא קהילה מקצועית, רחבה יותר, המורכבת בעיקר מחברות הייטק גדולות ומבוססות (לא רק חברות תוכנה נטו: אלתא, 3M, וצה"ל למשל - הם חברים) במטרה לקדם ולשתף ידע.


בשונה משנה שעברה בה הייתה נוכחות גדולה של האקדמיה וחברות מהגדולות במשק - עיקר המשקל השנה ניתן לחברות סטארט-אפ ונושאים שרלוונטיים (גם) עבורן.


היום ראשון מורכב מהרצאות. הנה התכנית:



ביום שני מתקיים Tutorial בהדרכתה של Rebecca Wirfs-Brock (שהגיעה לארץ במיוחד, אני מניח), בנושאי ארכיטקטורה באג'ייל ו Quality Attributes בפרט (הנה פוסט שפירסמתי בנושא, אם אתם רוצים לקבל מושג במה מדובר).


האם כדאי לבוא?


תקשיבו, זו שאלה דיי אינדיבדואלית, ואני בד"כ זהיר במתן המלצות. בכל זאת, כשאני מסתכל התכנים - נראה לי שהצליחו לרכז באמת שורה של נושאים ומרצים מעניינים ביום הראשון - שרלוונטיים לאנשי-תוכנה כמעט מכל הסוגים.

היום השני הוא באמת ממוקד יותר לארכיטקטים, או מי שרוצה שהתעמק בטכניקה תאורטית שהתמורה שלה להשקעה היא ארוכת-טווח. אני לא יודע להמליץ ספיצית על ה Tutorial שנבחר, אבל אם הוא נבחר באותה רוח של בניית האג'נדה ליום הראשון - ייתכן בהחלט וזה יהיה Tutorial מוצלח!


  • אני נותן הרצאה על מיקרו שירותים (עדיין לא החלטתי בדיוק איך להעביר את הנושא...). אם אתם מגיעים - קפצו לומר שלום!
  • קצת אחרי ייתן הרצאה יונתן ממן, שכתב כאן פוסט אורח בנושא - ממש לאחרונה.
  • הנה אתר הכנס: http://conference70.wix.com/sw-architecture
  • בטופס ההרשמה שבאתר, ניתן לקבל הנחה אם מזינים את המילה "Presenter", בסעיף של קבוצת שיוך (אופס, אני מקווה שבאמת היה מותר לי לספר את זה...).


שיהיה בהצלחה!

ליאור

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה