2015-01-25

אות חיים

כפי שאתם אולי יודעים, התחלתי לפני כשלושה שבועות לעבוד ב GetTaxi כ Chief Architect.

אני רגיל לפרסם בבלוג בקצב מסוים, אבל הכניסה לתפקיד החדש שואבת ממני כוחות רבים - ואני פשוט לא מצליח:

התחלתי לכתוב פוסט על סקראם ("האם סקראם נכשל?") - אבל הרגשתי שהוא לא מחדש הרבה (כבר כתבתי משהו דומה), אז מחקתי.
התחלתי לכתוב על Github - אבל לא הצלחתי לסיים.
ניסיתי לכתוב על Continuous Integration - אבל לא הצלחתי בכלל להתחיל.




הראש שלי נמצא כרגע ב"תביאמונית" (GetTaxi), והכל הדברים החדשים לי: טכנולוגיה, סביבה, ואנשים.

כשעוברים לחברה חדשה, ברגע הראשון מזהים את המוכר:
היי, גם הם יושבים על כיסאות ליד שולחנות עם מחשבים!
היי, גם להם יש את העניין הזה עם ה CI ובדיקות-היחידה!
היי, גם להם יש אנשי UX, אנשי מוצר, מנהלי פרויקטים....

ההבדלים נראים בהתחלה טכניים: מק במקום PC, רובי במקום ג'אווה, Google Apps במקום אופיס.
אבל תוך כמה ימים מתחילים להרגיש בהבדלים יותר מהותיים: ה DNA הארגוני.


בכל מקרה, אני עוד שם. לומד ומתרגל.
אני מניח שבזמן הקרוב הפוסטים שאפרסם יהיו יותר טכניים, כאלו שאכתוב תוך כדי שאני לומד את ה Stack הטכנולוגי החדש (יש מעט חפיפה עם ה Stack הקודם שלי). הכתיבה, עוזרת לי לקרוא ולהתעמק. אתם עתידים להכיר את ה Stack הזה היטב, אני מנחש :)

עם הזמן, ועם הנחת - אני מקווה לחזור לכתוב גם פוסטים יותר כלליים: מתודולוגיה, ארכיטקטורה, וכו'.


נשתמע,
ליאור


8 תגובות:

  1. אנונימי26/1/15 01:25

    בהצלחה.
    תודה על הבלוג.

    השבמחק
  2. אנונימי26/1/15 06:48

    פוסט על CI עשוי להיות מעניין :-)
    שיהיה הרבה בהצלחה!

    השבמחק
  3. דווקא הdna האירגוני או איך מצליחים להסתדר איתו נשמע רעיון לדיון נחמד

    השבמחק
  4. אנונימי26/1/15 09:28

    העיקר שיהיה לך בהצלחה!

    השבמחק
  5. אנונימי26/1/15 12:04

    בהצלחה!
    אני גם חושב שלכתוב על תהליך ההשתלבות יכול להיות אחלה פוסט

    השבמחק
  6. תודה רבה, חבר׳ה!

    אני מקווה לחזור לכתוב בהקדם, וגם על נושאים יותר כלליים. אני לא בטוח אם אכתוב על ההתאקלמות / או DNA כי אני מנסה לכתוב רק כשאני מרגיש שיש לי משהו משמעותי לומר... אם יהיה - בוודאי שאכתוב.

    ליאור

    השבמחק
  7. בהצלחה מצפים בקוצר רוח לפוסטים שלך. לא חייב להיות משהו משוייף ומוגמר לפעמים המחשבות הגולמיות והלא מלוטשות מפרות הכי הרבה

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק