2012-06-12

הרצאה בנושא פיתוח ווב למובייל בפורום אנשים ומחשבים

הרצתי ביום חמישי האחרון בפורום מנהלי פיתוח תוכנה של אנשים ומחשבים.
נושא המפגש היה Web Technologies ואני דיברתי על שימוש של ווב עבור אפליקציות מובייל.



הנה הלינק למצגת בה השתמשתי.

עברתי עליה והוספתי עליה notes בעברית על מנת לעשות אותה קריאה גם למי שלא היה בהרצאה.
יש להוריד (file->download) את קובץ ה PPT בכדי לקרוא את ה notes. אמרו לי אם אתם נתקלים בקשיים.

סה"כ זו הייתה בשבילי חוויה דיי מעניינת. פעם ראשונה שהרצתי בפורום מקצועי מחוץ למסגרת של מקום העבודה.
אפילו קצת התרגשתי לקבל תעודה, למרות שברור לי שזה גימיק זול שמייצרים אותו בטונות. אל תספרו לאף אחד.

6 תגובות:

  1. איפה הלינק למצגת???

    השבמחק
    תשובות
    1. מצאתי
      "הנה" הוא הלינק, קשה לראות, עד שפתחתי בבדיקת האלמנטים על הדף

      מחק
  2. "עברתי עליה והוספתי עליה notes בעברית"

    למה הוספת עליה notes? לא הרבה יותר פשוט להוסיף הערות?! ...

    השבמחק
    תשובות
    1. בפאוורפוינט, שם למטה, יש תיבה שעליה כתוב "Click to add notes".
      אתה מכיר מקום שאפשר להוסיף בפאוורפוינט הערות? איפה ???

      ;-)


      נו. השפות מתבלבלות לי. במיוחד שאני writing בזריזות.

      מחק
  3. מצגת מעניינת!
    תודה!

    השבמחק