Software Archiblog -- בלוג ארכיטקטורת תוכנה (הישן)

"ארכיטקטורת תוכנה" הוא מושג המתאר את כל האספקטים בתוכנה שקשה לשנות במהלך הדרך וכדאי לבחון היטב עוד בשלב מוקדם. בבלוג זה אעסוק בנושאים שונים התורמים ליצירת ארכיטקטורה טובה יותר: טכנולוגיים ואנושיים.

2021-04-29

מי מקבל את ההחלטות הטכנולוגיות בארגון? [דיון]

›
 בפוסט אפשור מול ריסון: קרב האור באופל של ארכיטקטורת התוכנה?  התפתח דיון:  מי נכון שיקבל את ההחלטות הטכנולוגיות בארגון? איך זהות מקבל ההחלטו...
10 תגובות:
2021-03-20

אפשור מול ריסון: קרב האור באופל של ארכיטקטורת התוכנה?

›
פעמים רבות בחיי השתתפתי בשיחה שהחלה בערך כך: "אז למה שלא נשתמש ב GraphQL / בסיס נתונים משותף / נעבור מ p2p ל broadcast / נסיר שכבת הפשט...
21 תגובות:
2021-03-10

תכנון ופיתוח תוכנה: מידול קונספטואלי

›
כבר כמה זמן שאני רוצה לזקק את תחום תכנון (Design) יעיל של תוכנה. זה תחום שיש בו מקום למיומנות רבה, אבל מאתגר מאוד ללמד. בכדי להתמודד עם האתג...
7 תגובות:
2021-01-28

הצצה לפיתוח משחקי-מחשב

›
בפוסט הזה אני רוצה לדבר על פיתוח-תוכנה של משחקי מחשב. בתור מישהו שמגיע מעולם הווב, אני מוצא את העולם של פיתוח משחקי המחשב מאוד מסקרן: אלו אר...
14 תגובות:
2021-01-02

מתי כדאי להימנע מ Mock Objects?

›
אני משתדל בבלוג שלי להביא רעיונות חדשים ולא טריוויאלים. במקרה הזה לא מדובר ברעיון חדש בכלל (הנה  פוסט מ 2012 ) - אבל ככל הנראה בהחלט לא טריו...
14 תגובות:
›
דף הבית
הצג את הגירסה לאינטרנט
מופעל על ידי Blogger.